Діагностична карта сформованості інформаційно-комунікаційх
компетентностей майбутнього вчителя інформатики
Шановні колеги!
Просимо
Вас виступити як експерт й оцінити ступінь сформованості у Вас
інформаційно-комунікаційних компетентностей на даний момент, необхідних
майбутньому вчителю інформатики для успішної реалізації своєї професійної
діяльності. Для цього виберіть варіант відповіді, що найбільш відповідає
дійсності; намагайтеся максимально об’єктивно оцінити свої здібності.
|
ІКТ-компетентність/грамотність учителя
|
низький
|
середній
|
достатній
|
високий
|
1
|
Знання
про можливості комп'ютера, призначення його пристроїв і телекомунікаційних
пристроїв, інтерактивної дошки
|
|
|
|
|
2
|
Знання про призначення програмних
продуктів, про їхні основні
функції
|
|
|
|
|
3
|
Знання
про існування типикомп'ютерних мереж (зокрема Інтернет)
|
|
|
|
|
4
|
Уміння набрати та форматувати
текст за допомогою середовища текстового процесора
|
|
|
|
|
5
|
Уміння створити та відформатувати
таблицю за допомогою середовища табличного процесора
|
|
|
|
|
6
|
Уміння створити електронну
діаграму на основі табличних даних у середовищі табличного процесора
|
|
|
|
|
7
|
Уміння створити просту лінійну
презентацію до уроку (виховного заходу)
|
|
|
|
|
8
|
Уміння
створити презентацію до уроку (виховного заходу) з додаванням гіперпосилань,
звуку тощо
|
|
|
|
|
9
|
Знання прикладного програмного
забезпечення (ППЗ), електронних підручників з предмета
|
|
|
|
|
10
|
Уміння
встановлювати прикладну програму на демонстраційний комп'ютер, користуватися проекційною
технікою
|
|
|
|
|
11
|
Уміти знаходити, оцінювати,
відбирати та демонструвати інформацію з цифрових освітніх ресурсів
(наприклад, використовувати матеріали з електронних підручників, посібників)
|
|
|
|
|
12
|
Уміння знаходити, відбирати
інформацію (текст, фото, аудіо, відео тощо) з мережі Інтернет
|
|
|
|
|
13
|
Уміння обирати та використовувати
програмне забезпечення (текстовий і табличний редактори, програми для
створення буклетів, сайтів, презентацій) для оптимального подання різного
типу матеріалів, необхідних для навчально-виховного процесу
|
|
|
|
|
14
|
Володіння
методиками створення власного електронного дидактичного матеріалу
|
|
|
|
|
15
|
Використання ІКТ для оформлення
тематичного планування
|
|
|
|
|
16
|
Використання ІКТ для моніторингу
зі свого предмета
|
|
|
|
|
17
|
Використання ІКТ для оформлення
різних звітів з предмета
|
|
|
|
|
18
|
Використання ІКТ для аналізу
процесу навчання
|
|
|
|
|
19
|
Уміння сформувати власне цифрове
портфоліо та портфоліо учня
|
|
|
|
|
20
|
Застосування
інструментів організації навчальної діяльності учня (програми для тестування,
електронні робочі зошити тощо)
|
|
|
|
|
21
|
Дистанційно підтримувати
навчальний процес (наприклад, із застосуванням електронних журналів)
|
|
|
|
|
22
|
Організовувати
роботу учнів у рамках мережевих комунікаційних проектів (Інтернет-олімпіади,
конкурси, вікторини...)
|
|
|
|
|
23
|
Створення банку інформаційних
матеріалів, тестових завдань
|
|
|
|
|
24
|
Прагнення до самоосвіти
|
|
|
|
|
25
|
Взаємодія та співпраця з батьками
засобами ІКТ (електронна пошта, електронний журнал)
|
|
|
|
|
26
|
Уміння ефективно будувати процес
спілкування з різними >, учасниками освітнього процесу засобами ІКТ:
— шкільна мережа (форум);
— електронна пошта аркуш розсилки;
— соціальна мережа
— сайт (розділ сайта)
|
|
|
|
|
— форум;
|
|
|
|
|
|
— wiki-середовище;
|
|
|
|
|
|
— блог
|
|
|
|
|
|
— KSS-потік
|
|
|
|
|
|
РАЗОМ (сума балів)
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар