Діагностична карта

Діагностична карта сформованості інформаційно-комунікаційх компетентностей майбутнього вчителя інформатики


Шановні колеги!
Просимо Вас виступити як експерт й оцінити ступінь сформованості у Вас інформаційно-комунікаційних компетентностей на даний момент, необхідних майбутньому вчителю інформатики для успішної реалізації своєї професійної діяльності. Для цього виберіть варіант відповіді, що найбільш відповідає дійсності; намагайтеся максимально об’єктивно оцінити свої здібності.



ІКТ-компетентність/грамотність учителя
низький
середній
достатній
високий
1
Знання про можливості комп'ютера, призначення його пристроїв і телекомунікаційних пристроїв, інтерактивної дошки




2
Знання про призначення програмних продуктів, про їхні основні функції




3
Знання про існування типикомп'ютерних мереж (зокрема Інтернет)




4
Уміння набрати та форматувати текст за допомогою середовища текстового процесора




5
Уміння створити та відформатувати таблицю за допомогою середовища табличного процесора




6
Уміння створити електронну діаграму на основі табличних даних у середовищі табличного процесора




7
Уміння створити просту лінійну презентацію до уроку (виховного заходу)




8
Уміння створити презентацію до уроку (виховного заходу) з додаванням гіперпосилань, звуку тощо




9
Знання прикладного програмного забезпечення (ППЗ), електронних підручників з предмета




10
Уміння встановлювати прикладну програму на демонстраційний комп'ютер, користуватися проекційною технікою




11
Уміти знаходити, оцінювати, відбирати та демонструвати інформацію з цифрових освітніх ресурсів (наприклад, використовувати матеріали з електронних підручників, посібників)




12
Уміння знаходити, відбирати інформацію (текст, фото, аудіо, відео тощо) з мережі Інтернет




13
Уміння обирати та використовувати програмне забезпечення (текстовий і табличний редактори, програми для створення буклетів, сайтів, презентацій) для оптимального подання різного типу матеріалів, необхідних для навчально-виховного процесу




14
Володіння методиками створення власного електронного дидактичного матеріалу




15
Використання ІКТ для оформлення тематичного планування




16
Використання ІКТ для моніторингу зі свого предмета




17
Використання ІКТ для оформлення різних звітів з предмета




18
Використання ІКТ для аналізу процесу навчання




19
Уміння сформувати власне цифрове портфоліо та портфоліо учня




20
Застосування інструментів організації навчальної діяльності учня (програми для тестування, електронні робочі зошити тощо)




21
Дистанційно підтримувати навчальний процес (наприклад, із застосуванням електронних журналів)




22
Організовувати роботу учнів у рамках мережевих комунікаційних проектів (Інтернет-олімпіади, конкурси, вікторини...)




23
Створення банку інформаційних матеріалів, тестових завдань




24
Прагнення до самоосвіти




25
Взаємодія та співпраця з батьками засобами ІКТ (електронна пошта, електронний журнал)




26
Уміння ефективно будувати процес спілкування з різними >, учасниками освітнього процесу засобами ІКТ:
—  шкільна мережа (форум);
—  електронна пошта аркуш розсилки;
—  соціальна мережа
—  сайт (розділ сайта)




— форум;




— wiki-середовище;




— блог




— KSS-потік




РАЗОМ (сума балів)




Немає коментарів:

Дописати коментар