Список літератури

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.                Брескіна  Л.В. Професійна підготовка майбутніх вчителів інформатики на основі сучасних мережевих інформаційних технологій: автореф .  Дис. На здобуття наук. Ступеня канд. Пед. Наук: спец. 13.00.02 “Теорія та методика навчання інформатики” / Л. В. Брескіна.-К., 2003.- 17 с.
2.                Брескіна Л.В. Професійна підготовка майбутніх вчителів інформатики на основі сучасних мережевих інформаційних технологій: дис. ... канд. Пед. Наук  13.00.02/Брескіна Лада Валентинівна .- О., 2003 — 229 с.
3.                Галузеві стандарти вищої освіти / Напрям підготовки 0101 Педагогічна освіта / Спеціальність 6.0104100 Педагогіка і методика середньої освіти / Освітньо-кваліфікаційна характеристика / Освітньо -професійна програма підготовки. -Видання офіційне. Міністерство освіти і науки України,2002.- 74 с.
4.                Гончаренко С. Фундаменталізація професійної освіти/ С. Гончаренко Професійна освіта: педагогіка і психологія. Польсько-український журнал українопольський/ за ред. Т.Левовицього, І.Вільш, І.Зазюна, Н. Ничкало. ­ Чентохов Київ: Вид-во академії ім.Я.Длугоша у Ченстохові, 2006. - С.165-174.
5.                Гончаренко С.У. Гуманізація і гуманітаризація освіти / С.У. Гончаренко. - // Технології неперервної освіти : проблеми, досвід, перспективи розвитку : зб. Статей  до традиційної IV Всеукр.  наук.-практ. Конф. - Миколаїв: Видавництво МФ НаУКМА, 2202.-С .17-22
6.                Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. -К.: Либідь, 1997.-376 с.
7.                Давискіба О.В. Підготовка майбутнього вчителя інформаитики до організації навчального діалогу в системі “вчитель-комп'ютер-учень” : дис. ... канд. Пед. Наук:ь 13.00.04 / Давискіба Оксана Вікторівна.-Луганськ,2009.-226 с.
8.                Дем'яненко В.М. Методика навчання майбутніх вчителів інформатики апаратних і системних програмних засобіва: автореф. Дис. На здобуття наук. Ступеня канд. Пед. Наук: спец.  13.00.02 “Теорія та методика навчання інформатики” / В.М. Дем'яненко.-К., 2003.-20 с.
9.                Д'яченко Т.В. Компетентний підхід та синергетика в оптимізації професійної підготовки фізичних реабілітологів в умовах безперервної освіти  / Т.В. Д'яченко // Педагогіка,психологія та медико -фізичні проблеми фіз. Виховання і спорту : наук. Монографія за ред. Проф. Єрмакова С.С.-Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2006.-№ 5.-С.25 -29
10.           Зеленська Л.Д. Проблема формування професійно-педагогічної компетентності вчених вищих навчальних закладів Слобожанщини (кінець ХІХ -початок ХХ століття) : автореф. Дис. На здобуття наук. Ступеня канд. Пед. Наук:спец. 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія педагогіки” / Л.Д. Зеленська.-Х.,2006.-22 с.
11.           Касаткіна О.В. Психолого-педагогічні основи розвитку комунікативної компетентності  студентів (на прикладі вивчення англійської мови): автореф. Дис. На здобуття наук. Ступеня канд. Психолог. Наук: спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” / О.В. Касаткіна. -Івано-Франківськ, 2007.-20 с.
12.           Кєдрович Г. Теорія та практика застосування комп'ютерних технологій у загальноосвітніх і професійних навчальних закладах Польщі: автореф. дис. На здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика префесійної освіти” /Г. Кєдрович — Київ, 2001. - 48 с.
13.           Клепко С.Ф. Компетентезація освіти: обмеження і перспективи / С. Ф. Клепко // ПостМетодика. - Полтава: ПП “Інарт”, 2005. - №2 (60). - С. 2 — 9.
14.           Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О.В. Овчарук. - К.: “К.І.С.”, 2004. - 112 с.
15.           Конох А.П. Сутність та структура професійно-педагогічної компетентності як найвищого рівня педагогічної майстерності // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту: наук. монографія за ред. проф. Єрмакова С.С. - Харьків: ХДАДМ (ХХПІ), 2004. - №12. - С.20 — 28.
16.           Костельна Л.І. Професійна підготовка студентів вищих професійних училищ в умовах модульної технології навчання: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Л.І. Костельна. - Т.,2002. - 19 с.
17.           Кутепова Л.М. Формування професійної готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх шкіл: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Л.М.Кутепова. - Луганськ, 2009.- 20 с.
18.           Лапінський В.В. Покращання практичного спрямування фахової підготовки учителя інформатики / В.В. Лапінський, В.М. Дем'яненко // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: зб. наук. пр.: в 3-х т. - Кривий Ріг: Видавничий відділ КДПУ, 2001. - Т.3: Теорія та методика навчання інформатики. - С.111 — 115.
19.           Лист Міністерства освіти і науки України “Про Перелік напрямів (спеціальностей) та їх поєднання з додатковими спеціальностями і спеціалізаціями для підготовки педагогічних працівників за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра” від 06 грудня 2007 р. №1/9-736.
20.           Мельниченко Г.В. Педагогічні засади модульної технології навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови і літератури: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Мельниченко Г.В. - О., 2004. - 21 с.
21.           Мистецтво бути викладачем: практ. посіб. / [А.Брінклі, Б. Десантс, М. Флемм та ін.] / за ред. О.І. Сидоренка. - К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2003. - 144 с.
22.           Монастирна Г.В. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів інформатики засобами інформаційно-педагогічного моделювання: дис. ...канд.пед. Наук: 13.00.04/ Монастирна Галина Вікторівна. - Луганськ, 2009. 317с.
23.           Морзе Н.В. Методикка навчання інформатики: навч. посіб. Ч.1. Загальна методика навчання інформатики / за ред.  акад. М.І. Жалдака. - К.: Навчальна книга, 2003 .- 254 с.
24.           Морзе Н.В. Основи методичної підготовки вчителів інформатики: монографія/ Н.В Морзе. - К.: Курс, 2003.-372 с.
25.           Морзе Н.В. Система методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики в педагогічних університетах: автореф. дис. на здобуття наук.ступеня д-ра пед. наук: спец. 13.00.02 “ Теорія та методика навчання інформатики” / Н.В Морзе. - К., 2003. - 39 с.
26.           Наказ Міністерства освіти та науки України № 161 “ Про затвердження Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах “ від 02.06.1993 р.
27.           Наказ міністерства освіти і науки України МОН “ Про затвердження складових галузевих стардартів вищої освіти України напряму підготовки 0101 “ Педагогічна освіта” № 546 від 02.10.2002.
28.           Овчаров С.М. Ідивідуально-диференційованний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики: автореф. Дис. На здобуття наук. ступення канд. Пед. Наук. : спец. 13.00.04 “ Теорія і методика професійної освіти “ / С.М. Овчаров. - Житомир, 2005. - 21 с.
29.           Олійник В.В Теорико-методологічні засади управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти: афтореф. дис. На здобуття наук. Ступення д-ра пед. наук: спец. 13.00.01 “ Загальна педагогіка та історія педагогіка та історія педагогіки “ / В.В. Олійник .- К., 2004. - 46 с.
30.           Пєтоха О.М. Освітні технології: навч.-метод. посіб. / [ О.М. Пєхова, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ] / за заг. Ред. О.М. Пєхоти. - К.: А.С.К., 2001. - 256 с.
31.           Постанова Кабінету Міністрів України “ Про перелік напрямів , за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра “ від 13 грудня 2006 р. № 1719
32.           Прийма С.М. Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики у процесі професійно-педагогічної підготовки: дис. ...канд. пед. наук: 13.00.04 / Прийма Сергій Михайлович . - Метіополь, 2005. - 217 с.
33.           Проект Галузевого стандарту вищої освіти / Галузь знань 0403 Системні науки та кібернетика Напрям підготовки 6.040302 Інформатика* / Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра. - К.: Видання офіційне. Міністерство освіти і науки України, 2008. - 100 с.
34.           Романенко О.В. Реформування професійної підготовки майбутніх учителів середніх навчальних закладів Франції: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04  “Теорія і методика професійної освіти” /  О.В. Романенко. - Луганськ, 2007. - 22 с.
35.           Семеріков С.О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі: Монографія / С.О. Семеріков / наук. ред. М.І. Жалдак. - Кривий Ріг: Мінерал; К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 340 с.
36.           Сисоєва С.О.  Освіта і особистість в умовах постіндустріального світу: монографія / С. О. Сисоєва. - Хмельницький: ХГПА, 2008. - 324 с.
37.           Сисоєва С.О. Основи педагогічгної творчості: підручник / С.О. Сисоєва. - К.: Міленіум, 2006. - 346 с.
38.           Сисоєва С.О. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: Монографія / [Сисоєва С.О., Алексюк А.М., Воловик П.М., Кульчицька О.І., Сігаєва Л.Є. та ін.] / за ред. С.О. Сисоєвої. - К.: ВІПОЛ, 2001. - 502 с.
39.           Січкарук О.І. Інтерактивні методи навчання у вищій школі: навч.-метод. посіб. О.І. Січкарук. - К.: Таксон, 2006. - 88 с.
40.           Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: навч. посіб. / З.І. Слєпкань. - К.: Вища школа, 2005. - 239 с.
41.           Спірін О.М. Мета та завдання фахової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною системою / О.М. Спірін.  [Електронний ресурс] 26.11.08. - Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em3/content/07somsmc.htm. - Назва з титул. екрану
42.           Спірін О.М.  Теоретичні та методичні засади професійної підготовкимайбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою: Монографія / за наук. Ред. Акад. М. І. Жалдака. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. - 300 с.
43.           Спірін О.С. Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.04 “Теорія і методика проф. Освіти” / О.М. Спірін. — К., 2009. - 40 с.
44.           Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: навч.посіб. / М.М. Фіцула. ­ К.: “Академвидав”, 2006. ­ 352.
45.           Фіцула М.М. Педагогіка: навч.посіб. Для студ.вищих навч.пед. Закл. Освіти / М.М. Фіцула. ­ Тернопіль: Навчальна книга ­  Богдан“, 1997. - 192 с.
46.           Христіанінов О.М. Навчально-методичне забезпечення модульної системи навчання студентів педагогічних ВНЗ / О.М. Христіанінов // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – №4. – Бердянськ: БДПУ, 2006. – С. 110-116.
47.           Шугайло Г.В. Диференційований підхід до навчання комп’ютерних технологій майбутніх учителіа інформатики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец.13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Г.В. Шугайло. – К., 2003. – 21 с.
48.           Яковлева А.М. Сучасний тлумачний словник української мови / А.М.Яковлева, Т.М.Афонська. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2007. – 672 с.
49.           Безрукова В.С. Педагогика. Проективная педагогика: Учебное пособие для инженерно-педагогических институтов и индустриально-педагогических техникумов / В.С.Безрукова. – Екатеринбург: Деловая кН., 1996. – 344 с.
50.           Большая советская энциклопедия: [В 30-ти т.] / гл. ред. А.М.Прохоров. – 3-е изд. – М.: Сов.энциклопедия, 1977. – Т.27. – Ульяноввск – Франкфурт. – 622 с.
51.           Головко Е.А. Технология формирования коммуникативной компетенции молодых специалистов вуза на этапе адаптации к педагогической деятельности: автореф.дис. на соискание уч.степени канд.пед.наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Е.А. Головко. – Ставрополь, 2004. – 29 с.
52.           Деркач А.А. Акмеология. Учебное пособие / А.А.деркач, В.Г.Зпзыкин. – Спб.:Издательский дом «Питер», 2003. – 253 с.
53.           Загвязинский В.И. Теория обучения: современная интерпретацыя: учеб.пособие для студ.высш.пед.учеб. заведений / В.И. Загвязинский. – М.: Издательский центр «Академия», 2004. – 192 с.
54.           Левченко Л.В. Развитие системы методической подготовки учителей информатики в условиях фундментализации образования: автореф. дис. на соискание уч. степени докт. пед. наук: спец. 13.00.02 “Теория и методика обучения и воспитания (информатика)” / Л.В. Левченко. - Москва, 2009. - 46 с.
55.           Рекомендации по преподованию информатики в университетах: Computing Curricula 2001: Computer Science. пер. с англ. / ред. Перевода: В.Л. Павлов, А.А. Терехов. - СПбГУ, 2002. - 372 с.
56.           Рекомендации по преподованию программной инженерии и информатики в университетах = Software Engineering: 2004 Curriculum Guidelines for Undergraduate Dergee Programs in Software Engineering; Computing Curricula 2001: Computing Science: пер. С англ. - М.: ИНТУИТ.РУ “Интернет — Университет Информационных Технологий”, 2007. - 462 с.
57.           Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: учеб. Пособие / Г.К.Селевко. - М.:Народное образовние, 1998. - 256 с. 
58.           Семиченко Т.А. Психология деятельности. Модульний курс (лекции, практические занятия, задания для самостоятельной работи) для преподавателей и студентов / В.А. Семиченко. ­ К.: Изадтель Єшке А.Н., 2002. ­220с.

Немає коментарів:

Дописати коментар