СПИСОК
ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.
Брескіна
Л.В. Професійна підготовка майбутніх вчителів інформатики на основі
сучасних мережевих інформаційних технологій: автореф . Дис. На здобуття наук. Ступеня канд. Пед. Наук:
спец. 13.00.02 “Теорія та методика навчання інформатики” / Л. В. Брескіна.-К.,
2003.- 17 с.
2.
Брескіна Л.В. Професійна підготовка
майбутніх вчителів інформатики на основі сучасних мережевих інформаційних
технологій: дис. ... канд. Пед. Наук
13.00.02/Брескіна Лада Валентинівна .- О., 2003 — 229 с.
3.
Галузеві стандарти вищої освіти / Напрям
підготовки 0101 Педагогічна освіта / Спеціальність 6.0104100 Педагогіка і
методика середньої освіти / Освітньо-кваліфікаційна характеристика / Освітньо
-професійна програма підготовки. -Видання офіційне. Міністерство освіти і науки
України,2002.- 74 с.
4.
Гончаренко С. Фундаменталізація
професійної освіти/ С. Гончаренко Професійна освіта: педагогіка і психологія.
Польсько-український журнал українопольський/ за ред. Т.Левовицього, І.Вільш,
І.Зазюна, Н. Ничкало. Чентохов Київ: Вид-во академії ім.Я.Длугоша у
Ченстохові, 2006. - С.165-174.
5.
Гончаренко С.У. Гуманізація і
гуманітаризація освіти / С.У. Гончаренко. - // Технології неперервної освіти :
проблеми, досвід, перспективи розвитку : зб. Статей до традиційної IV Всеукр. наук.-практ. Конф. - Миколаїв: Видавництво МФ
НаУКМА, 2202.-С .17-22
6.
Гончаренко С.У. Український педагогічний
словник / С.У. Гончаренко. -К.: Либідь, 1997.-376 с.
7.
Давискіба О.В. Підготовка майбутнього
вчителя інформаитики до організації навчального діалогу в системі
“вчитель-комп'ютер-учень” : дис. ... канд. Пед. Наук:ь 13.00.04 / Давискіба
Оксана Вікторівна.-Луганськ,2009.-226 с.
8.
Дем'яненко В.М. Методика навчання
майбутніх вчителів інформатики апаратних і системних програмних засобіва:
автореф. Дис. На здобуття наук. Ступеня канд. Пед. Наук: спец. 13.00.02 “Теорія та методика навчання
інформатики” / В.М. Дем'яненко.-К., 2003.-20 с.
9.
Д'яченко Т.В. Компетентний підхід та
синергетика в оптимізації професійної підготовки фізичних реабілітологів в
умовах безперервної освіти / Т.В.
Д'яченко // Педагогіка,психологія та медико -фізичні проблеми фіз. Виховання і
спорту : наук. Монографія за ред. Проф. Єрмакова С.С.-Харків : ХДАДМ (ХХПІ),
2006.-№ 5.-С.25 -29
10.
Зеленська Л.Д. Проблема формування
професійно-педагогічної компетентності вчених вищих навчальних закладів
Слобожанщини (кінець ХІХ -початок ХХ століття) : автореф. Дис. На здобуття
наук. Ступеня канд. Пед. Наук:спец. 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія
педагогіки” / Л.Д. Зеленська.-Х.,2006.-22 с.
11.
Касаткіна О.В. Психолого-педагогічні
основи розвитку комунікативної компетентності
студентів (на прикладі вивчення англійської мови): автореф. Дис. На
здобуття наук. Ступеня канд. Психолог. Наук: спец. 19.00.07 “Педагогічна та
вікова психологія” / О.В. Касаткіна. -Івано-Франківськ, 2007.-20 с.
12.
Кєдрович Г. Теорія та практика
застосування комп'ютерних технологій у загальноосвітніх і професійних
навчальних закладах Польщі: автореф. дис. На здобуття наук. ступеня докт. пед.
наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика префесійної освіти” /Г. Кєдрович —
Київ, 2001. - 48 с.
13.
Клепко С.Ф. Компетентезація освіти:
обмеження і перспективи / С. Ф. Клепко // ПостМетодика. - Полтава: ПП “Інарт”,
2005. - №2 (60). - С. 2 — 9.
14.
Компетентнісний підхід у сучасній
освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої
політики / під заг. ред. О.В. Овчарук. - К.: “К.І.С.”, 2004. - 112 с.
15.
Конох А.П. Сутність та структура
професійно-педагогічної компетентності як найвищого рівня педагогічної
майстерності // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і
спорту: наук. монографія за ред. проф. Єрмакова С.С. - Харьків: ХДАДМ (ХХПІ),
2004. - №12. - С.20 — 28.
16.
Костельна Л.І. Професійна підготовка
студентів вищих професійних училищ в умовах модульної технології навчання:
автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія
і методика професійної освіти” / Л.І. Костельна. - Т.,2002. - 19 с.
17.
Кутепова Л.М. Формування професійної
готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень
учнів загальноосвітніх шкіл: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед.
наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Л.М.Кутепова. -
Луганськ, 2009.- 20 с.
18.
Лапінський В.В. Покращання практичного
спрямування фахової підготовки учителя інформатики / В.В. Лапінський, В.М.
Дем'яненко // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: зб.
наук. пр.: в 3-х т. - Кривий Ріг: Видавничий відділ КДПУ, 2001. - Т.3: Теорія
та методика навчання інформатики. - С.111 — 115.
19.
Лист Міністерства освіти і науки України
“Про Перелік напрямів (спеціальностей) та їх поєднання з додатковими
спеціальностями і спеціалізаціями для підготовки педагогічних працівників за
освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра” від 06
грудня 2007 р. №1/9-736.
20.
Мельниченко Г.В. Педагогічні засади
модульної технології навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх
учителів англійської мови і літератури: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня
канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” /
Мельниченко Г.В. - О., 2004. - 21 с.
21.
Мистецтво бути викладачем: практ. посіб.
/ [А.Брінклі, Б. Десантс, М. Флемм та ін.] / за ред. О.І. Сидоренка. - К.:
Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в
Україні”, 2003. - 144 с.
22.
Монастирна Г.В. Формування професійної
компетентності майбутніх вчителів інформатики засобами
інформаційно-педагогічного моделювання: дис. ...канд.пед. Наук: 13.00.04/
Монастирна Галина Вікторівна. - Луганськ, 2009. 317с.
23.
Морзе Н.В. Методикка навчання
інформатики: навч. посіб. Ч.1. Загальна методика навчання інформатики / за
ред. акад. М.І. Жалдака. - К.: Навчальна
книга, 2003 .- 254 с.
24.
Морзе Н.В. Основи методичної підготовки
вчителів інформатики: монографія/ Н.В Морзе. - К.: Курс, 2003.-372 с.
25.
Морзе Н.В. Система методичної підготовки
майбутніх вчителів інформатики в педагогічних університетах: автореф. дис. на
здобуття наук.ступеня д-ра пед. наук: спец. 13.00.02 “ Теорія та методика
навчання інформатики” / Н.В Морзе. - К., 2003. - 39 с.
26.
Наказ Міністерства освіти та науки
України № 161 “ Про затвердження Положення про організацію навчального процесу
у вищих навчальних закладах “ від 02.06.1993 р.
27.
Наказ міністерства освіти і науки
України МОН “ Про затвердження складових галузевих стардартів вищої освіти
України напряму підготовки 0101 “ Педагогічна освіта” № 546 від 02.10.2002.
28.
Овчаров С.М.
Ідивідуально-диференційованний підхід у професійній підготовці майбутніх
учителів інформатики: автореф. Дис. На здобуття наук. ступення канд. Пед. Наук.
: спец. 13.00.04 “ Теорія і методика професійної освіти “ / С.М. Овчаров. -
Житомир, 2005. - 21 с.
29.
Олійник В.В Теорико-методологічні засади
управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти:
афтореф. дис. На здобуття наук. Ступення д-ра пед. наук: спец. 13.00.01 “
Загальна педагогіка та історія педагогіка та історія педагогіки “ / В.В.
Олійник .- К., 2004. - 46 с.
30.
Пєтоха О.М. Освітні технології:
навч.-метод. посіб. / [ О.М. Пєхова, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ] /
за заг. Ред. О.М. Пєхоти. - К.: А.С.К., 2001. - 256 с.
31.
Постанова Кабінету Міністрів України “
Про перелік напрямів , за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих
навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра “ від 13
грудня 2006 р. № 1719
32.
Прийма С.М. Формування технологічної
культури майбутніх учителів інформатики у процесі професійно-педагогічної
підготовки: дис. ...канд. пед. наук: 13.00.04 / Прийма Сергій Михайлович . -
Метіополь, 2005. - 217 с.
33.
Проект Галузевого стандарту вищої освіти
/ Галузь знань 0403 Системні науки та кібернетика Напрям підготовки 6.040302
Інформатика* / Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра. - К.: Видання
офіційне. Міністерство освіти і науки України, 2008. - 100 с.
34.
Романенко О.В. Реформування професійної
підготовки майбутніх учителів середніх навчальних закладів Франції: автореф.
дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / О.В. Романенко. - Луганськ, 2007. - 22 с.
35.
Семеріков С.О. Фундаменталізація
навчання інформатичних дисциплін у вищій школі: Монографія / С.О. Семеріков /
наук. ред. М.І. Жалдак. - Кривий Ріг: Мінерал; К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова,
2009. - 340 с.
36.
Сисоєва С.О. Освіта і особистість в умовах
постіндустріального світу: монографія / С. О. Сисоєва. - Хмельницький: ХГПА,
2008. - 324 с.
37.
Сисоєва С.О. Основи педагогічгної
творчості: підручник / С.О. Сисоєва. - К.: Міленіум, 2006. - 346 с.
38.
Сисоєва С.О. Педагогічні технології у
неперервній професійній освіті: Монографія / [Сисоєва С.О., Алексюк А.М.,
Воловик П.М., Кульчицька О.І., Сігаєва Л.Є. та ін.] / за ред. С.О. Сисоєвої. -
К.: ВІПОЛ, 2001. - 502 с.
39.
Січкарук О.І. Інтерактивні методи
навчання у вищій школі: навч.-метод. посіб. О.І. Січкарук. - К.: Таксон, 2006.
- 88 с.
40.
Слєпкань З.І. Наукові засади
педагогічного процесу у вищій школі: навч. посіб. / З.І. Слєпкань. - К.: Вища
школа, 2005. - 239 с.
41.
Спірін О.М. Мета та завдання фахової
підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною системою / О.М.
Спірін. [Електронний ресурс] 26.11.08. -
Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em3/content/07somsmc.htm.
- Назва з титул. екрану
42.
Спірін О.М. Теоретичні та методичні засади професійної
підготовкимайбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою:
Монографія / за наук. Ред. Акад. М. І. Жалдака. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.
Франка, 2007. - 300 с.
43.
Спірін О.С. Теоретичні та методичні
основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики:
автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.04 “Теорія і
методика проф. Освіти” / О.М. Спірін. — К., 2009. - 40 с.
44.
Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи:
навч.посіб. / М.М. Фіцула. К.: “Академвидав”, 2006. 352.
45.
Фіцула М.М. Педагогіка: навч.посіб. Для
студ.вищих навч.пед. Закл. Освіти / М.М. Фіцула. Тернопіль: Навчальна книга Богдан“, 1997. - 192 с.
46.
Христіанінов О.М. Навчально-методичне забезпечення
модульної системи навчання студентів педагогічних ВНЗ / О.М. Христіанінов //
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету
(Педагогічні науки). – №4. – Бердянськ: БДПУ, 2006. – С. 110-116.
47.
Шугайло Г.В. Диференційований підхід до
навчання комп’ютерних технологій майбутніх учителіа інформатики: автореф. дис.
на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец.13.00.04 «Теорія і методика
професійної освіти» / Г.В. Шугайло. – К., 2003. – 21 с.
48.
Яковлева А.М. Сучасний тлумачний словник
української мови / А.М.Яковлева, Т.М.Афонська. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2007. –
672 с.
49.
Безрукова В.С. Педагогика. Проективная
педагогика: Учебное пособие для инженерно-педагогических институтов и
индустриально-педагогических техникумов / В.С.Безрукова. – Екатеринбург:
Деловая кН., 1996. – 344 с.
50.
Большая советская энциклопедия: [В 30-ти
т.] / гл. ред. А.М.Прохоров. – 3-е изд. – М.: Сов.энциклопедия, 1977. – Т.27. –
Ульяноввск – Франкфурт. – 622 с.
51.
Головко Е.А. Технология формирования
коммуникативной компетенции молодых специалистов вуза на этапе адаптации к
педагогической деятельности: автореф.дис. на соискание уч.степени
канд.пед.наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования»
/ Е.А. Головко. – Ставрополь, 2004. – 29 с.
52.
Деркач А.А. Акмеология. Учебное пособие
/ А.А.деркач, В.Г.Зпзыкин. – Спб.:Издательский дом «Питер», 2003. – 253 с.
53.
Загвязинский В.И. Теория обучения:
современная интерпретацыя: учеб.пособие для студ.высш.пед.учеб. заведений /
В.И. Загвязинский. – М.: Издательский центр «Академия», 2004. – 192 с.
54.
Левченко Л.В. Развитие системы
методической подготовки учителей информатики в условиях фундментализации
образования: автореф. дис. на соискание уч. степени докт. пед. наук: спец.
13.00.02 “Теория и методика обучения и воспитания (информатика)” / Л.В.
Левченко. - Москва, 2009. - 46 с.
55.
Рекомендации по преподованию информатики
в университетах: Computing Curricula 2001: Computer Science. пер. с англ. /
ред. Перевода: В.Л. Павлов, А.А. Терехов. - СПбГУ, 2002. - 372 с.
56.
Рекомендации по преподованию программной
инженерии и информатики в университетах = Software Engineering: 2004 Curriculum
Guidelines for Undergraduate Dergee Programs in Software Engineering; Computing
Curricula 2001: Computing Science: пер. С англ. - М.: ИНТУИТ.РУ “Интернет —
Университет Информационных Технологий”, 2007. - 462 с.
57.
Селевко Г.К. Современные образовательные
технологии: учеб. Пособие / Г.К.Селевко. - М.:Народное образовние, 1998. - 256
с.
58.
Семиченко Т.А. Психология деятельности.
Модульний курс (лекции, практические занятия, задания для самостоятельной
работи) для преподавателей и студентов / В.А. Семиченко. К.: Изадтель Єшке
А.Н., 2002. 220с.
Немає коментарів:
Дописати коментар